czwartek, 13 stycznia 2011

W jednym z postów postanowiłem napisać coś o sobie:)


Witam serdecznie!
Nazywam się Arkadiusz Kmieć. Urodziłem się 07.03.1988 r. Mieszkam w małej miejscowości położonej na obrzeżach Tarnowa. Mimo mojego młodego wieku, mogę śmiało powiedzieć, że mam sporo rożnych doświadczeń i kilka pomysłów na życie. W życiu prywatnym jestem w związku, z moją kochaną narzeczona Karolina. Razem mamy wiele marzeń i planów, do których sukcesywnie dążymy. Mam kilka pasji w życiu. Lubię szybkie samochody i sport, zwłaszcza rugby. Uwielbiam dalekie podróże, ponieważ jestem zdania, iż człowiek poznając inne kultury, sam poznaje siebie, swoje możliwości i odkrywa to co w
drugim człowieku jest najbardziej wartościowe. Mało tego, także poprzez czytanie książek, rozszerzamy swoją wiedzą. Biznes, to ta dziedzina, która mnie niezwykle interesuje. Moimi idolami są:  Brian Triacy i Robert Kiyosaki . To oni wiele mnie nauczyli, zarazili, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu fascynacją do biznesu.
Moja przygoda z biznesem zaczęła się całkiem niewinnie. Będąc w Anglii zacząłem pracować, jako konsultant firmy kosmetycznej. Interes pomału owocował, ale jak to bywa w życiu, raz było dobrze, ale bywało, że zdarzały się gorsze dni. Nie poddawałem się, ciągle się udoskonalałem i szukałem nowych możliwości rozwoju. Wmawiałem sobie, że im bardziej rozpędzę wahadłowiec biznesu, im bliżej będzie on prędkości kosmicznej tym wyżej dojdę. Czasy się zmieniają, dlatego też postanowiłem spróbować czegoś nowego. Czegoś co pozwoli mi stać się prawdziwym rekinem biznesu.
Zapraszam wszystkich bardzo gorąco do odwiedzania mojego profilu. Drodzy Internauci pamiętajcie, że edukacja ma zasadniczy wpływ na rozwój naszego intelektu. Na mojej stronie znajdziecie szereg ciekawych artykułów, z rożnych dziedzin wiedzy, które niewątpliwie pomogą wam w udoskonalaniu siebie.

Z poważaniem
Arkadiusz Kmieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz